000 00971nam a2200301 4500
001 28589
010 _a0-7507-0178-1
_bbrochado
_dEsc 6 598$
090 _a28589
100 _a20000229d1993 k||y0pory50 ba
101 0 _aeng
102 _aGB
200 1 _aResearch on teacher thinking
_eunderstanding professional development
_fedited by Christopher Day, James Calderhead and Pam Denicolo
210 _aLondon
_aWashington
_cThe Falmer Press
_dcop. 1993
215 _aVI, 242 p.
_cil.
_d24 cm
300 _aColocação: Sala verde/Piso 1
310 _aAdquirido SACSA
606 _aProfessores
_xAtitudes
606 _aProfessores
_xPsicologia
606 _aEnsino
_xInvestigação
606 _aFormação de professores
680 _aLB1775
702 _aCalderhead
_bJames
_4340
_946644
702 _aDay
_bChristopher
_4340
_93069
702 _aDenicolo
_bPam
_4340
_946645
801 0 _gRPC
_aPT
942 _2lcc
_cA
_n0