000 | 00971nam a2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 28589 | ||
010 |
_a0-7507-0178-1 _bbrochado _dEsc 6 598$ |
||
090 | _a28589 | ||
100 | _a20000229d1993 k||y0pory50 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aGB | ||
200 | 1 |
_aResearch on teacher thinking _eunderstanding professional development _fedited by Christopher Day, James Calderhead and Pam Denicolo |
|
210 |
_aLondon _aWashington _cThe Falmer Press _dcop. 1993 |
||
215 |
_aVI, 242 p. _cil. _d24 cm |
||
300 | _aColocação: Sala verde/Piso 1 | ||
310 | _aAdquirido SACSA | ||
606 |
_aProfessores _xAtitudes |
||
606 |
_aProfessores _xPsicologia |
||
606 |
_aEnsino _xInvestigação |
||
606 | _aFormação de professores | ||
680 | _aLB1775 | ||
702 |
_aCalderhead _bJames _4340 _946644 |
||
702 |
_aDay _bChristopher _4340 _93069 |
||
702 |
_aDenicolo _bPam _4340 _946645 |
||
801 | 0 |
_gRPC _aPT |
|
942 |
_2lcc _cA _n0 |