000 -Record Label |
fixed length control field |
01837nam a22003015i 4500 |
005 - Identificador da versão |
control field |
20240222153955.0 |
010 ## - ISBN - International Standard Book Number |
Número (ISBN) |
978-3-031-14175-1 |
Modalidade de aquisição e/ou preço |
compra |
100 ## - Entrada principal |
Dados gerais de processamento |
20231023d2022 k||y0pory50 ba |
101 0# - Língua do documento |
Língua do texto, banda sonora, etc. |
eng |
102 ## - País da publicação |
País de publicação |
Switzerland, Swiss Confederation |
Localidade de publicação |
Cham |
200 1# - Título |
Título próprio |
Practice-oriented research in tertiary mathematics education |
Indicação geral da natureza do documento |
Documento eletrónico |
Primeira menção de responsabilidade |
edited by Rolf Biehler ... [et al.] |
210 ## - Local de edição |
Lugar da edição, distribuição, etc. |
Cham |
Nome do editor, distribuidor, etc. |
Springer International Publishing |
Data da publicação, distribuição, etc. |
2022 |
215 ## - Descrição física (Vol.pg.fl.tm.fsc) |
Descrição física |
X, 736 p. |
Outras indicações físicas |
il. |
225 2# - Coleção |
Título próprio da colecção |
Advances in Mathematics Education |
303 ## - Notas Informação descritiva |
Texto da nota |
This edited volume presents a broad range of original practice-oriented research studies about tertiary mathematics education. These are based on current theoretical frameworks and on established and innovative empirical research methods. It provides a relevant overview of current research, along with being a valuable resource for researchers in tertiary mathematics education, including novices in the field. Its practice orientation research makes it attractive to university mathematics teachers interested in getting access to current ideas and results, including theory-based and empirically evaluated teaching and learning innovations. The content of the book is spread over 5 sections: The secondary-tertiary transition; University students' mathematical practices and mathematical inquiry; Research on teaching and curriculum design; University students' mathematical inquiry and Mathematics for non-specialists. |
606 ## - Nome comum como assunto |
Elemento de entrada |
Mathematics |
Subdivisão de assunto |
Study and teaching |
606 ## - Nome comum como assunto |
Elemento de entrada |
Mathematics |
606 ## - Nome comum como assunto |
Elemento de entrada |
Education, Higher |
606 ## - Nome comum como assunto |
Elemento de entrada |
Education |
Subdivisão de assunto |
Curricula |
680 ## - Classificação Biblioteca Congresso |
Notação |
QA10.92-20 |
702 ## - Responsabilidade secundária |
Koha Internal Code |
59844 |
Palavra de ordem |
Biehler |
Outra parte do nome |
Rolf |
Código de função |
ed. lit. |
801 #0 - Fonte de origem |
País |
Portugal |
Regras de catalogação |
RPC |
856 4# - URL Endereço WEB |
URL |
https://doi.org/10.1007/978-3-031-14175-1 |
942 ## - Elementos de entrada adicionados (Koha) |
Fonte da classificação ou esquema de estante |
|
Tipo de item no Koha |
E-Books |
Suprimido |
0 |