000 -Record Label |
fixed length control field |
01834nam 2200313| 4500 |
005 - Identificador da versão |
control field |
20220110164304.0 |
010 ## - ISBN - International Standard Book Number |
Número (ISBN) |
978-3-658-20632-1 |
Modalidade de aquisição e/ou preço |
compra |
100 ## - Entrada principal |
Dados gerais de processamento |
20190128d2017 k||y0pory50 ba |
101 0# - Língua do documento |
Língua do texto, banda sonora, etc. |
eng |
102 ## - País da publicação |
País de publicação |
US - United States of America |
200 1# - Título |
Título próprio |
The relationship between language and spatial ability |
Indicação geral da natureza do documento |
Documento electrónico |
Primeira menção de responsabilidade |
Angel Mizzi |
Informação de outro título |
an analysis of spatial language for reconstructing the solving of spatial tasks |
210 ## - Local de edição |
Lugar da edição, distribuição, etc. |
Wiesbaden |
Nome do editor, distribuidor, etc. |
Springer Fachmedien Wiesbaden |
Data da publicação, distribuição, etc. |
2017 |
215 ## - Descrição física (Vol.pg.fl.tm.fsc) |
Descrição física |
XI, 241 p. 52 il. |
225 2# - Coleção |
Título próprio da colecção |
Essener beiträge zur mathematikdidaktik |
300 ## - Notas gerais |
Texto da nota |
Colocação: Online |
303 ## - Notas Informação descritiva |
Texto da nota |
This work investigates how different fifth-grade students solve spatial-verbal tasks and the role of language in this process. Based on a synthesis of theoretical foundations and methodological issues for supporting the relationship between spatial ability and language, this present study examines and classifies strategies used by students as well as the obstacles they encounter when solving spatial tasks in the reconstruction method. Contents Theoretical Framework Design and Implementation Results and Discussion from the Inductive Data Analyses Target Groups Scholars and students of mathematics education Teachers of mathematics in primary and secondary schools About the Author Angel Mizzi works as a research assistant and lecturer at the University of Duisburg-Essen, where he has successfully completed his PhD studies in mathematics education. |
410 1# - Séries Coleção |
ISSN |
2509-3169 |
606 ## - Nome comum como assunto |
Koha Internal code |
53 |
Elemento de entrada |
Geometria |
606 ## - Nome comum como assunto |
Koha Internal code |
4515 |
Elemento de entrada |
Matemática |
680 ## - Classificação Biblioteca Congresso |
Notação |
QA443 |
700 ## - Autor (resp. principal) |
Koha Internal Code |
64586 |
Palavra de ordem |
Mizzi |
Outra parte do nome |
Angel |
801 #0 - Fonte de origem |
Regras de catalogação |
RPC |
País |
Portugal |
856 ## - URL Endereço WEB |
URL |
https://doi.org/10.1007/978-3-658-20632-1 |
942 ## - Elementos de entrada adicionados (Koha) |
Fonte da classificação ou esquema de estante |
|
Tipo de item no Koha |
E-Books |
Suprimido |
0 |