000 -Record Label |
fixed length control field |
01638nam 2200289| 4500 |
005 - Identificador da versão |
control field |
20220110122447.0 |
010 ## - ISBN - International Standard Book Number |
Número (ISBN) |
978-1-137-49385-9 |
Modalidade de aquisição e/ou preço |
compra |
100 ## - Entrada principal |
Dados gerais de processamento |
20190128d2016 k||y0pory50 ba |
101 ## - Língua do documento |
Língua do texto, banda sonora, etc. |
eng |
102 ## - País da publicação |
País de publicação |
GB - United Kingdom of Great Britain & N. Ireland |
200 ## - Título |
Título próprio |
Students' experiences and perspectives on secondary education |
Indicação geral da natureza do documento |
Documento eletrónico |
Informação de outro título |
institutions, transitions and policy |
Primeira menção de responsabilidade |
Emer Smyth |
210 ## - Local de edição |
Lugar da edição, distribuição, etc. |
London |
Nome do editor, distribuidor, etc. |
Palgrave Macmillan |
Data da publicação, distribuição, etc. |
2016 |
215 ## - Descrição física (Vol.pg.fl.tm.fsc) |
Descrição física |
XIII, 240 p. |
Outras indicações físicas |
il. |
300 ## - Notas gerais |
Texto da nota |
Colocação: Online |
303 ## - Notas Informação descritiva |
Texto da nota |
This book explores the experiences of young people as they move through the Irish secondary educational system. Drawing on a rich study which combines survey data with in-depth interviews with students, it addresses the key facets of schooling which influence young people’s experiences. With chapters organised thematically, including ability grouping, school climate and the impact of high stakes examinations, the central dimensions of school structure and process is explored. Placing young people’s voices centre stage, it explores how they respond to the school context and make decisions that will profoundly affect their future. This book contrasts different types of school settings and examines how gender and social class play out at the school level. . |
606 ## - Nome comum como assunto |
Koha Internal code |
3627 |
Elemento de entrada |
Estatística |
606 ## - Nome comum como assunto |
Koha Internal code |
64521 |
Elemento de entrada |
Identidade de género na educação |
680 ## - Classificação Biblioteca Congresso |
Notação |
QA276 |
700 ## - Autor (resp. principal) |
Koha Internal Code |
34190 |
Palavra de ordem |
Smyth |
Outra parte do nome |
Emer |
801 ## - Fonte de origem |
Regras de catalogação |
RPC |
País |
Portugal |
856 ## - URL Endereço WEB |
URL |
https://doi.org/10.1057/978-1-137-49385-9 |
942 ## - Elementos de entrada adicionados (Koha) |
Fonte da classificação ou esquema de estante |
|
Tipo de item no Koha |
E-Books |
Suprimido |
0 |